Hae
Jennyfer

Parasta palvelua Suomesta, osa 2: R-Kioski Munkkiniemi

Parasta palvelua Suomesta -sarjan toisessa osassa kerron mieleenpainuvasta palvelukokemuksesta Munkkiniemen R-Kioskilta. Huono palvelu jää aina mieleen. Useimmiten kohtaamani palvelu on kuitenkin täysin neutraalia, eikä sitä tule sen kummemmin ajatelleeksi. Mutta silloin, kun palvelu on ollut pyyteettömästi edukseni aivan timanttia, haluan sitä ehdottomasti korostaa, joten käydään läpi case R-Kioski Munkkiniemi.

Unohdus

Menneenä kesänä lähdin Noelin kanssa yhtenä iltapäivänä Hyvinkäälle. Tarkoituksena oli hakea ärrältä sinne saapunut paketti ennen matkaa. Lähdössä oli jotain hässäkää, niin kuin lapsen kanssa usein on, ja meillä tuli kiire, sillä oltiin sovittu näkevämme ja hakevamme Noelin kummitäti kyytiin tiettyyn aikaan. Siinä lähtöhässäkässä sitten unohdin koko paketin ja se olikin aika huono juttu. Paketti olisi noudettava sieltä viimeistään kyseisenä päivänä, eli meidän piti ajoittaa iltatoimien lisäksi kotiinpaluu niin, että ehtisin napata paketin kotiin tullessani, jotta se ei lähtisi takaisin lähettäjälle. En muista, mitä paketti sisälsi, mutta varmasti jotain tärkeää, sillä en tilaile turhia.

R-Kioski Munkkiniemi antoi palvelultaan parastaan

R-Kioski Munkkiniemi antoi palvelultaan parastaan

Jumissa

Käytiin kirppistelemässä ja syömässä Nepalilaisessa. Heitettiin Noelin kummi takaisin kotiin ja jatkettiin matkaa Helsinkiin niin, että ehtisin koukata ärrän kautta ennen sulkemisaikaa, ja olisimme kotonakin vielä sopivasti Noelin iltatoimille. Mutta kuinkas ollakaan. Heti alkumatkalle sattui tietyö ja jouduin pysähtymään letkaan vaikka kuinka pitkäksi aikaa. Siis todella pitkäksi! Vasta kun pääsimme liikkeelle näin, että kyseessä oli asfalttityöt liikenneympyrän tuntumassa ja siinä seisotettiin vuoroin autoja neljästä eri suunnasta. Ihmekös kesti! Soitin ärrälle ja kerroin, että minulla on siellä paketti, jonka viimeinen noutopäivä on silloin, enkä mitenkään tulisi ehtimään sinne aukioloajan puitteissa, sillä olen jumissa jonkun tietyön keskellä. Harmitti aika paljon, että olin unohtanut hakea paketin lähtiessä. Ystävällinen myyjä kertoi, että hänen päivänsä menee pitkäksi joka tapauksessa, että on siellä sen aikaa, että ehdin paikalle ja saamaan pakettini. En ollut uskoa korviani! En osannut yhtään arvioida, kauanko liikenne olisi seis ja minulla menisi, ennen kuin olisin perillä, mutta heitin arvion, että olen paikalla puolituntia sulkemisajan jälkeen.

Tarkistus

Odotin. Odotin. Odotin ja odotin. Vihdoin autoletka nytkähti liikkeelle ja oli meidän vuoro päästä läpi remontissa olevasta ympyrästä. Samassa puhelimeni soi. ”R-Kioski Munkkiniemi täällä hei”. Myyjä halusi tarkistaa, että pakettini olisi vielä tallella, koska kyseessä oli viimeinen noutopäivä, ettei hän odottaisi ja minä menisi sinne turhaan. Annoin hänelle lokeron numeron ja hän tarkisti, että tallella on, ja toivotti tervetulleeksi, kunhan liikenteestä ehdin. Koska olin juuri päässyt liikkeelle, pystyin kertomaan hänelle tarkan ajan, koska tulisin pakettia noutamaan.

Täällä on mukava asioida jatkossakin

Täällä on mukava asioida jatkossakin

Niin metsä vastaa…

Lopulta olin paikalla 40 minuutti sulkemisajan jälkeen ja sain pakettini, eikä se tämän erittäin ystävällisen ja asiakasta ajattelevan myyjän vuoksi lähtenyt takaisin lähettäjällä. Olen todella kiitollinen tästä palveluksesta, jonka hän minulle teki <3 Kuinka moni olisi oikeesti vähät välittänyt siitä, saako joku pakettiaan vai ei, kun ei muistanut sitä kerta ajoissa hakea? Kuten aiemmin kerroin, olen ollut 12 vuotta palvelupäällikön roolissa. Vuosiin mahtuu lukemattomia kertoja, kun olen venynyt ja vanunut asiakkaan vuoksi. Uskon vahvasti siihen, että niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Osan 1 Suomenlinna -postauksen löydät täältä.

<3. Jennyfer

Seuraa elämäämme myös Instagramissa jennyfer_blogi. Joka ilta kooste päivän tapahtumista! 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *